Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna www.33aferysie.fora.pl
FORUM 33 WDW AFE RYSIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Zabiegi laserowe są zdecydowanie droższe, ale ich działan

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna -> zbiorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 19:55, 09 Kwi 2014    Temat postu: Zabiegi laserowe są zdecydowanie droższe, ale ich działan

opiekunka z doświadczeniem, 22 lata, spokojna, uśmiechnięta, lubiąca spacery i zabawy na świezym powietrzu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Widze, że podobny problem co ja.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej, no nareszcie
Jedz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nr konta: [link widoczny dla zalogowanych] Gdybym nie rozpoczeła kolejnych studiów , rozpoczełabym prace w tym zawodzie .
chciała bym to zrobić w domu Po mniej więcej dwóch tygodniach męczenia się z palcem postanowiłam pójść do prywatnego dermatologa, aby stwierdzić przyczyny takiego stanu mojego palca. mam problem bo ok 2 miesiace temu przekulam se kolczyka w pepku u kosmetyczki oczywiscie. Z resztą to samo mogliby powiedzieć faceci o całowaniu nas w pipcie. En Vogue na Plebiscytowej. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam wrażenie, że to nie jest normalne. Mam konwersy od dwóch lat i teraz zamówiłam nowe i jakoś nie śmierdzą mi gumą. gejem nie jestem. Kogo polececie w Wawie ? Następnie brałam przez 6 m-c tabletki Novynette, po ich odstawieniu miałam bule w okolicy jajników. [link widoczny dla zalogowanych] czesc wszystkim,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jedno wiem na pewno,nigdy już nie zrobię testów ciążowych bo wiele razy mnie oszukały.Za dwa tyg ide do kontroli to dam znać co i jak.Pozdrawiam i zdrówka życze!
11.

zreszta zawsze mam mnostwo rzeczy które \muszą\ w niej być jestem bardzo drobna, niska i szczerze mówiąc, wiem, ze niezbyt dobrze wyglądają osoby takie jak ja z tak ogromniastą torbą, ale raczej się tym nie przejmuje, mi się podoba
[link widoczny dla zalogowanych]
a aktorki juz dawno chyba przestaly przejmowac sie rozchisteryzowanymi zakompleksionymi nastolatkami siedzacymi na tym forum, ktore z zapartym tchem czytaja topiki osob doroslych i ucza sie zycia od bardziej wyłuzdanej strony. i zeby nie bylo problemow z ladowaniem konta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mogę się doczekać, bo często o tym myślę. [link widoczny dla zalogowanych] Bierze lekarstwa, które co prawda powodują niedokrwistość i obciążają wątrobę, ale nie pozwalają na ponowną czynną infekcję.
nie atakuje cie tylko ostrzegam przed mozliwymi skutkami, wiec wypadaloby abys ty tez zachowala normalny ton.. to są jakieś łagodne i złośliwe torbiele? Nawet jak sa polskie to mozesz otrzymac ich nostryfikacje. bo owoce to nie tylko pektyny ale i sporo cukru,nie wolno za duzo konsumowac bo waga nie bedzie spadac Bardzo proszę jeszcze raz o kontakt osoby, które mogą mi podpowiedzieć coś więcej na ten temat. [link widoczny dla zalogowanych]
Kupilam bluzke ciemno zolta i nie wiem do jakiego koloru ubrania ja nosic. Przeszło mi po 2 dniach ale dostalam okresu i musiałam przerwać kurację. Orbi pomoże? Oczy potrafią powiedzieć więcej niż słowa jedna wielka kpina!! Jakie są koszta całej tej procedury? na ile razy starcza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedział że resztki endometriozy zginą śmiercią naturalną a jeśli dam im teraz pożywkę w postaci hormonów, to wróce szybciej niż mi sie wydaje na stół.
To jest pytanie na które nie ma odpowiedzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
ja bym wolala zebys nigdy nie rodzila - bo bo boje sie ze wychowasz dzieci na wlasna modle - pospopiltych kretaczy

Mozecie cos powiedziec na ten temat??
[link widoczny dla zalogowanych]
Tym bardziej, że z moim narzeczonym myśleliśmy,że jak pismo przyjdzie w lipcu to za rok w lipcu 26 bralibyśmy ślub.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
maja swoja strone:
I tak było.
[link widoczny dla zalogowanych]
witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]

jak Wam idzie oczyszczanie organizmu? [link widoczny dla zalogowanych] stosuję wspomniane Osmo do wlosów suchych i zniszczonych z serii deep moisturising, i zamieniam je z Joanna z serii z apteczki babuni.
gruszki może mieć taką figurę ????????? oczy i tak by na północ patrzały i szczerzer mowiac czuje sie taka lekka psychicznie ,pozbylam sie brudu.... Nie wiem jakich używać odżywek. 2. [link widoczny dla zalogowanych]
A jak wygląda dietka, masz jakaś, liczysz kalorie? zawsze radzilam sobie z tymi paskudami albo gorącą woda podlewałam, albo RAIDEM . [link widoczny dla zalogowanych] no, nie gardle, ale na nadgarstkach , to jeszcze wyszukałam ciekawą lekarkę z zakresu reumatologii i ta obejrzawszy moją teczkę(!!) z badaniami stwierdziła, ze jeszcze tu czegoś brakuje. W czasie smarowania masuję to miejsce. W Katowicach 60zł za badania na nosicielstwo. Gynalgin, jak większość sprawdziła, jest lekiem skutecznym, a z aplikowaniem można sobie poradzić, moja Pani Gin poleciła mi, by przed aplikacją delikatnie zwilżyć tabletkę wodą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

badania mialam takie- ob,czynnik reumatoidalny, anty-ccp i ana.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kształtu nie da rady zrobić zawsze, ale objetosć tak Tylko ze na to jest potrzeba bardzo duzo wypelniacza. a co wy myslicie ze sie tyle nie da zjesc???ja jak mam napady obzrarstwa to potrafie naraz zjesc wszystko co amm w lodowce ostatnio zjadlam pudelko ptasiego mleczka,popilam mlekiem zageszczonym w tubce,2 3 bity,2 poetka smazonej kielbasy,wielka fure spaghetti i kawalek pizzy na serio
Z mojej strony to jest Indigo i IBD.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
The Bangles
chcę sie dowiedzieć jak w rzeczywistości wygląda taki wyjazd

Natomiast chciałam się dowiedzieć od Was ,bo zapewne jest tu wielu,wielu ludzi bardziej zorientowanych-jak się ma wykształcenie prawnicze (polskie,jeszcze bez żadnej aplikacji ) we Włoszech? [link widoczny dla zalogowanych] Nie ukrywam, że dopiero wtedy pomyślałam sobie, że muszę coś z tym robić...
piszesz ze masujesz 3,4 razy dzinnie powiedz mi czy tez dermatixem jak to robisz tzn jaka technika jesli mozna to jakos określic i jak dlugo taki masaz trwa!? Zabo - wiesz, ze tego typu urzadzenia zaklocaja prace instrumentow pokladowych ? Mam jednak nadzieję, ze o ile sama będę chciała dopłacić za kolejne 0,5 ml to asymetrię z poprzedniego zabiegu poprawi bezpłatnie. Ja jestem z moim partnerem w związku od dwóch lat. Moge ja jesc codziennie w roznych wariantach [link widoczny dla zalogowanych]
Na początku waga może pójść do góry, bo mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. [link widoczny dla zalogowanych] Przepraszam, nie zauważyłąm ze na poczatku jest podane miasto :/ a nawet jak znajdzie sie taki smialek to jaka jest szansa ze to akurat bedzie ten?wlasnie caly sek tkwi w tym aby poznac kogos w miejscu, ktore sprzyja zawarciu znajomosci.a caly problem w tym, ze jest ich niewiele.(w kosciele to mozesz sobie co najwyzej z ksiedzem w konfesjonale porozmawiac) Adrietta - no tak to już niestety bywa, najgorzej, że jedna narozrabiała a cierpią obydwie... W takim razie masz super Ja nie mam tak dobrze. dziewczyny pomozcie mieszkam w niemczech w miejscowosci oberhausen mam duzy problem mieszkam tutaj u swojego chlopaka jestem zameldowana ale nie mam ubezpieczenia poniewaz nie mamy slubu teraz zaszlam w ciaze chcialam pusc do lekarza ginekologa nie wiem czy mnie gdzies przyjma czy moze prywatnie by mnieprzyjeli dziewczyny czy nie orientujecie sie czasem w tych sprawach musze d o lekarza bo juz miesiac w ciazy jestem chcemy brac slub cywilny na szybko ale to troche potrwa bo musze do polski po papiery jechac pomocyyyyyyyy znacie jakis lekarzy i ile kosztuje taka wizyta prywatnie prosze pomozcie
nie wiem co to jest nadrerka 1 słysze nic mnie nie swedzi...
Było tak aż do wrzesnia tego roku jak zmieniłam miejsce zamieszkania.
[link widoczny dla zalogowanych]
* by poród odbywał się prawidłowo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna -> zbiorki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin