Forum www.33aferysie.fora.pl Strona G│ˇwna www.33aferysie.fora.pl
FORUM 33 WDW AFE RYSIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

najlepiej miec pod reka jakis drugi pojemnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona G│ˇwna -> zbiorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 18:19, 10 Kwi 2014    Temat postu: najlepiej miec pod reka jakis drugi pojemnik

wstydzilam sie zapytac kogokolwiek o zdjecia...
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz wyszukiwark─Ö kt├│ra si─Ö tam znajduje i dzi─Öki kt├│rej znajdziesz
Dosta┼éam ┼é─ůcznie trzy zastrzyki, na pocz─ůtku dwa, a potem przy wycinaniu kawa┼éka dzi─ůs┼éa (kieszonki) trzeci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kukuryku gratuluje podwyzki, jednak musze przyznac kolegom ze niestety chyba tylko ty przyjmujesz t─ů prac─Ö z tak─ů ochot─ů..U mnie nic nowego, podwyzk─Ö juz tez prze┼╝ylam ale za bardzo ona nie zawa┼╝yla na mojej wyp┼éacie.No ale lepsze to niz nic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mog─Ö ujawni─ç swoich prawdziwych uczu─ç, mojego ja. [link widoczny dla zalogowanych] Wspomaganie kr─ů┼╝enia krwi w sk├│rze to klucz do sukcesu przy oczyszczaniu organizmu, a przy okazji spos├│b na walk─Ö z pomara┼äczow─ů sk├│rk─ů.szczotkuj sk├│r─Ö R├│b to codziennie rano, przed wej┼Ťciem pod prysznic.
szkoda gada─ç. A on albo by wyszedl albo by zostal jednak nie pozwolilabym mu sie nawet dotkon─ů─ç a po wszystkim powiedzialabym mu ze ja tak sie czuj─Ö codziennie! Pawe┼é Ma┼éaszy┼äski skurcze ju┼╝ do┼Ť─ç silne, a ┼╝e najedzona by┼éam, to mia┼éam co \wyrzuca─ç\ Nagle do wci wchodzi salowa z papierem toaletowym, podchodzi do mnie i zaczyna wymienia─ç... co o tym s─ůdzisz? [link widoczny dla zalogowanych]
Ale bylo milo..... Cwicze bo mam opone pod pepkiem po ciazy i boczki. Mam nadziej─Ö, ┼╝e g┼éod├│wka pomo┼╝e mi podj─ů─ç wa┼╝ne dla mnie decyzje i popatrz─Ö na swoje ┼╝ycie z dystansem. ZAPRASZAM KLIKA─ć Witajcie! W ka┼╝dym razie zmniejszy─ç dzia┼éania niepoz─ůdane ze strony uk┼éadu pokarmowego pomaga┼éo mi Enterol i Espumisan od dzis na nowo zaczynam g┼éodowke!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
stoponiowe dodawanie obciazenia - tutaj o to chodzi!
Tzn.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałam długie naturalne blond włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja ju┼╝ wczoraj po mie┼Ťcie chodzi┼éem w spodniach i T-shircie - bez bluzy a tym bardziej bez kurtki.
[link widoczny dla zalogowanych]
No ale to tylko przeczucia, cho─ç sporo symptom├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wpisz w googlach Szwecja - pojawi si─Ö kilka ciekawych link├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo pomogło mi przyjmowanie MAGNEZU. [link widoczny dla zalogowanych] ale podobno bardzo niszczy i oslabia wlosy
lecz brak tluszczu zabija Nie mam poj─Öcia,czy w tym total czy nie.Dzi─Ökuj─Ö za fatyg─Ö.Jak Ci kumpel powie to mo┼╝e m├│j m─ů┼╝ b─Ödzie wiedzia┼é kochana, nawet sobie nie wyobrazasz ile osob chcialoby byc na Twoim miejscu i miec sprawy tak daleko, wiedziec nawet nieoficjalnie jaki jest wyrok i to juz II instancji i tylko czekac na papier cierpliwosci aniolku, pozdrawiam autorko, szanse s─ů zawsze (nawet przy u┼╝ywaniu prezerwatyw i innych zabezpiecze┼ä),ale powinno by─ç ok myslalam wczesniej nad anglia [link widoczny dla zalogowanych]
a jesli zostanoa blizny to mozna kupic specjanle maszci na znikniecie blizn mowie ci przekluj pepek ja mam jush 4dzien i nic sie nie papra ani nie jest czerowne ani nic wyglada jak zagojone hmm...wszyscy mowia ze jest zejbisty zawsze chodz─Ö w Bydgoszczy do dra Filipa Janiaka. Ja tez sie czu┼éam l┼╝ejsza, mia┼éam dobry humor, fajne uczucie. Dodam, ┼╝e nie mam zadnych objaw├│w podwy┼╝szonej prolaktyny mam regularne miesi─ůczki co 33 dni i nie s─ů sk─ůpe, mam owulacje i nie mam mlekotoku. boje sie ich od zawsze, jak mia┼éam tak z 5 lat i sz┼éam spa─ç to znalaz┼éam jednego pod ko┼édr─ů, brr, kiedy┼Ť smacznie sobie spa┼éam rano, otwieram oczy i pierwsze co zobaczy┼é─ům to wielkiego paj─ůka z w┼éochatymi nogami, to by┼éo najszybsze wstanie z ┼é├│┼╝ka w ca┼éym moim ┼╝yciu;D ostatnio nawet zacz─Ö┼éam spac z psem w pokoju maj─ůc nadzieje ze moze zje jakiegos delikwenta zanim ten do mnie dojdzie... Pozdrawiam ale po jakims czasie to cholerstwo wracalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiec nie piszcie ze trwa to latami.
[link widoczny dla zalogowanych]

niewiem jak dlugo mozna ciagnac bez snu ale jest naprawde ciezko.bralam lek na sen ale on pomagal mi tylko na jakis czas potem jak organizm sie juz przyzwyczail to juz musialam brac konska dawke doslownie po ktorej tez nie zawsze spalam albo sie budzilam za chwile .RATUUUUNKUUUUUUUU !!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
i ta cebula.czy moze byc zwykła taka z zapasow zimowych bez szczypiorku?? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam Kerastase seria Vita - CIMENT.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zlodziejie zlodzieje zlodzieje tyle o zabce

Witajcie...!! [link widoczny dla zalogowanych] Świętokrzyska?.
Ty jak harujesz tak masz - ona nie. 2. Ju┼╝ rozmawiam z lekarzem ze Stan├│w - mo┼╝e sie zdecyduje. Wierz─Ö, ┼╝e za 3 miesi─ůce b─Öd─Ö zdrowa i wszystkim dziewczynom tego z ca┼éego serca ┼╝ycz─Ö . ma przodo czy ty┼éozgi─Öcie. [link widoczny dla zalogowanych]
w tej bajce byly smoki? To jaka┼Ť bzdura. Te┼╝ na szcze┼Ťcie pochodz─Ö jeszcze z pokolenia wychowanego na dworze. Piszcie mamuski!!! Przy kasie nie jestem a to jednak spory wydatek :/ Na ile mam szanse pozbycie sie mojej pod┼éu┼╝nej 5 cm blizny? mysle ze po dw├│ch dniach na jablkach bede dziekowac bogu za zupe i tak szybko mi nie zbrzydnie Postaraj si─Ö teraz o tym nie my┼Ťle─ç skup si─Ö na mile sp─Ödzanym czasie i twoich ulubionych zaj─Öciach..
[link widoczny dla zalogowanych]
) Tak dowalone to jeszcze nigdy w życiu nie miałam ( nigdy nie mów nigdy - no nie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Droga Marto powiem Ci tylko tyle ┼╝e jestem o 15 lat starsza od Ciebie i te┼╝ pierwszy raz mam torbiel i to mniejsz─ů od Ciebie bo 45/47mm tzn.

Ja te┼╝ jestem zadania, ┼╝e bulimia ma najcz─Ö┼Ťciej pod┼éo┼╝e nerwowe na swoim przyk┼éadzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Gin stwierdziła u mnie lekkie zapalenie i pierwsze, delikatne stadium nadżerki, stwierdziła, że pomoże.
A mi się najbardziej podobała chyba postać Blacka .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieki
Ja od tamtego razu nic wi─Öcej nie grzeszy┼éam Troch─Ö przyty┼éam przez te ca┼ée zmagania z bulimi─ů, szczeg├│lnie ┼╝e teraz og├│lnie mam stresa, z powodu sesji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I pianke Wella do kreconych wlosow - podobno najlepsza.
Bo zbyt du┼╝o teraz tych zmian zale┼╝y tak┼╝e od moich decyzji.
Jak szlam ulica, to krzyczeli na mnie mleczarnia idzie- bylo mi bardzo glupio.

Nie b─Ödziesz mog┼éa si─Ö k─ůpa─ç w wannie,jeziorze,itd ok 2miesi─Öcy [link widoczny dla zalogowanych] Akurat nie mam obsesji na temat teorii spiskowej ale w miare realnie patrze na swiat i wiare w lekarzy i wiedze oficjalnej medycyny mam w zaniku
lepiej nie wycinac u chirurga bo w k├│lko bedzie to samo ja tak mialam .... Masz tam swoj─ů rodzin─Ö? ??? Facet jest naprawd─Ö SUUUUUUUUUUPER!!!! czy dany wyraz jest rodzaju meskiego, zenskiego czy nijakiego?? [link widoczny dla zalogowanych]
Tal stalam i myslalam co zrobic, a nagle patrze a tu moj bohaterski york , zagryza tego olbrzyma A u mnie b├│l brzucha okaza┼é si─Ö z┼éym sygna┼éem. Z g├│ry bardzo dzi─Ökuje wszytskim ktorzy pofatyguj─ů sie na odpowiedz NIe mialam zadnych dolegliwosci, poszlam bo uznalam, ze czas pojsc wszystko sprawdzic. Jania -----> Przede wszystkim: nie jestem pracownikiem ┼╗ywca. W gabinetach medycyny estetycznej wykonuj─ů takie zabiegi ale pami─Ötajcie, ┼╝e musi wykonywac je lekarz a nie kosmetolog!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Postaram si─Ö zrobi─ç fotk─Ö i wrzuci─ç na jaki┼Ť darmowy serwer by pokaza─ç efekty
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale po dzisiejszym zaczęłam się bać, że mi się nie uda Że być może powtórzę historię Chyba wygrałam
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko zyski!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona G│ˇwna -> zbiorki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin