Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna www.33aferysie.fora.pl
FORUM 33 WDW AFE RYSIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

kurcze myślałam że więcej osób się wypowie...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna -> zbiorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 2:15, 09 Kwi 2014    Temat postu: kurcze myślałam że więcej osób się wypowie...

ja nosze...takie brazowe czekoladowe...i sa bardzo fajne sa 3/4
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam wlosy sa wyciete gdzie nozyczki przypadkiem sie pojawily na glowie,jeden strzep!!
Pediatrzy mówią, że materac to bardzo ważna rzecz dla dziecka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka lat po
[link widoczny dla zalogowanych]
Pierwszy raz bylam majac 22 lata u kobiety prywatnie.

Gdy byłam mała miałam włosy w kolorze blond.Z czasem włosy się ściemniły na ciemny brąz..Żałowałam że nie używałam żadnych szamponów do utrzymania koloru blond. [link widoczny dla zalogowanych] JAde w Kanadzie nie mam rodziny ale mam chlopaka,który ją tam ma.
Każda z was i tak wybierze szpital/klinikę w której ma urodzić. jeśli juz ta nie fortunna sprawa została wyjaśniona, moze opiszesz swoja wpadkę, jeśli jakąs przeżyłaś.....???? Koszykowej. ale po tych 1,5-2tyg ubyło mi 5kg. W pierwszym tygodniu schudłam 2,2 kg, teraz chudnę 1 kg tygodniowo. [link widoczny dla zalogowanych]
Moim zdaniem duzo tez zalezy od tego jak dziewczyna od początku do niego podchodzi.... Napisz lepiej tutaj- bywalec Ci odpisze dokładnie co i jak: Ja też yyyy ja miałam ten wosk joanny ale akurat na moich włosach wyglądał średnio a też mam suche i puszyste Jak ja byłam w Veronie, to to był jedyny bar w mieście, gdzie obcy ludzie do siebie podchodzili, rozmawiali ze sobą i się poznawali. Asertywność W 1/3 chyba
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do Winogronka8
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktos zna taki przypadek?
[link widoczny dla zalogowanych]

puchar weźmie mroczek bo wszystkie panny (fanki m jak mjilosc) sikają na jego widok i wysyłają esy jak glupie
[link widoczny dla zalogowanych]
A atak jest obrona.
A ja mysle,ze nie to co modne, tylko to co dobre dla naszej figury
Powiem wam że potrafię się ładnie pomalować ale gdy idę na wesela czy inne ważne imprezy wolę żeby pomalowała mnie kosmetyczka.
A Ty stosujesz dodatkowo jakas dietke??
[link widoczny dla zalogowanych]
amatorka rozporka--- hmm musze zobaczyc jak mam ustawione , moze faktycznie masz racje a ja ostatnio chcialam sobie jeszcze bardziej obciazenie podkrecic.
jesli jest rozwód bez orzekania o winie to po rozwodzie, sąd zrwaca CI połowę kosztów sądowych, które to sąd wyciąga od drugiej strony.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak kobieta ma małe piersi to mowią ze nic tam nie ma, jak kobieta ma za duże albo silikony to mówią ze jej obwisną, ze ma sztuczne, lalunia, jak ma obwisłe to się nabijają ze nie ma prawa byc kobietom i pokazywac biustu w podeszłym wieku wiec ludźie CZEGO WY DO K**WY CHCECIE? [link widoczny dla zalogowanych] Ja jak skończę A6W i będę chciała lepszych efektów to po 2-3 tygodniach powtórzę szóstkę.
Pojawiaja sie wieczorem i piecze mnie mnie twarz i uszy Dodam, ze tak samo miałam na diecie cambridge, chociaz nie stosowalam żadnych tablet! no to jak psikala zimnym to miaslas znieczulenie mi tlyko przemył spirytusem i to sysko...normalnie na zywca i bol byl dosyc maly...no i jetsem szczesliwa:d pozdro:* Myślałam że skoro wiadomo, że ktoś ma naadżerkę to od razu zaczyna się to leczyć. Majka.. Walcze z nimi od lat wiedzac, ze i tak nigdy sie ich zupełnie nie pozbede. [link widoczny dla zalogowanych]
Na poczotku myslałam że to cos ze mna nie tak,ale poczytałam i widze że u Was tes tak jest bo nie wiem jak długo to zniosę. hej jzu jestem po wielu wizytach u lekarzy mzoe ktos zna kogos kto mial skracanie zdrowej nogi??a nie wydluzanie chorej ..prosze o pomoc pozdrawiam Plusów salonu jest wiele centrum miasta , niskie ceny , gabinet kosmetyczny i masażu przy salonie, długie godziny otwarcia w tyg do 21 w sobotę do 18 . ja już z nimi nie dyskutuję bo mam odmienne zdanie... Moje imie to Edyta wiec miło mi bedzie jesli ktoras z Was powie ze z mojego polecenia. ale tu w niektórych buce....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam naturalnie bardzo cienkie usta, ostatni zabieg mialam rok temu i efekt utrzymal sie prawie rok , ale potrzebne sa dwa zabiegi jak dla mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma do Was Kochane pytanie...czy lek o którym piszemy powoduje że tyjemy??
Z mojej figury nigdy nie byłam zadowolona , nie mam nadwagi ale mam brzydką oponke na brzuchu, gdy ubieram obcisłe bluzki czy np małą czarną to muszę używać paska by trochę zniwelować tę odstającą fałdkę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
buziaki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na udzie, na piszczelu na stopie, przedramieniu i ramieniu i nawet na głowie..
[link widoczny dla zalogowanych]

Mi też ręce drętwieją i nogi, pewnie od noszenia mojego 5 miesięcznego syna i zniesionej lordozy... [link widoczny dla zalogowanych] HEPP....
Tośka kasi kowalskiej- Ola Tu mam pracę, rodziców, swojskie klimaty. pozdrowienia Najlepszym momentem na wydluzenie nogi jest ukonczenie 15-roku zycia, tak do 18, bo potem idzie coraz ciezej wlasnie ze wzgledu na wiek. [link widoczny dla zalogowanych]
Chyba moje skora i moje blizny sa po prostu tak predyspozycyjne ze po 2 latach od zabiegu i ta blizna 30 cm i ta mala po drenie 5mm! szkoda... bardzo prosze o wyjasnienie,a co z wszelkimi warzywami? sądzisz, że każda zmiana jest zmiana na gorsze?? Do j44r0.widzisz.u jednych obywa się bez zabiegu a u innych jest konieczna wizyta u lekarza.nie wiem czy jakiś lekarz da ci gwarancję na to że ten pazurek będzie prosto odrastał.mi nie dał i widzę że nie jest on taki jak kiedyś.u nas to rodzinne że mamy takie wrastające pazurki.nawet mój 4 letni syn ma już z nimi problem.tak więc to zależy jak on się tam w palcu usadowi.ale cieszę się że jest i rośnie.musisz sama podjąć decyzję na to co dalej z nim zrobić.życzę powodzenia. No ale Oni tylko mówią \więcej wywieziesz więcej zarobisz\.Pozdrawiam wszystkich roboli Ja pytałam w aptece czy mają zestaw do lewatyw ale nie prowadzą czegoś takiego mimo ze to bardzo znana i wysoko ceniona apteka!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Licze ile masz faudek bo ciocia nie ma wcale a babcia ma5....
ja chciałem już zakończyć głodówkę bo chętnie bym coś przekąsił.
Sprawdz teraz
[link widoczny dla zalogowanych]

potwornie
[link widoczny dla zalogowanych]
Jednak obecnie sprzedaje się paracetamol o większym zagęszczeniu i wspomniane dolegliwości dotykają już młodzież.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i zdrowej i ślicznej Kornelci!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wpiszcie fluor w YouTube.com [link widoczny dla zalogowanych] 1 papryczka chilli
Witajcie dziewczynki mi sie udalo. tel 695 430 228 Cześ dziewczyny, oczywiście że zakladamy klub w związkach zawsze raźniej, nowa napisz więcej o sobie. To,ze ktos jest wegetarianinem to nie zwalnia od wstepnego oczyszczania organizmu lewatywami i dniami na surowkach. [link widoczny dla zalogowanych]
idź na masaż W nocy walczę z ćmami, komarami i za ciasnym śpiworem, a potem lecę pod kranik (zakładając, ze taki jest na polu, bo jak nie to gdzie - w jeziorze???), wciskam się w jakieś elegantsze ciuchy (spódnica i obcasy w takim krajobrazie muszą wyglądac co najmniej dziwacznie ) i pędzę szukać pracy A co z makijażem, układaniem włosów i depilacją zbędnego owłosienia O rany..... Wśród głodówek leczniczych można wyróżnić takie, które podejmuje się z powodu choroby i takie, które służą oczyszczeniu i biologicznemu odmłodzeniu organizmu, co też w pewnym sensie jest rodzajem leczenia. polecam fryzjerke na rynku debnickim nowa wlascicielka otwiera salon od wtorku byla wczesniej okolice huty teraz musze wozic zone na rynek debnicki polecam warto Witajcie!!!!!!!!!!! Campanulla, Wcale nie musi tak być.
Zastanawiam się ile aguamidu bym potrzebowała by uzyskać aż taki efekt, mam małe usta.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kto mi pomoze- teraz czuje w dole brzucha po prawej stronie taki bol - co to moze byc!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chcesz byc piekna to cierp


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna -> zbiorki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin