Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna www.33aferysie.fora.pl
FORUM 33 WDW AFE RYSIE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Aha, to ja nawet nie wiedziałam ze to się trzeba aż tak t

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna -> zbiorki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 739
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 21:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: Aha, to ja nawet nie wiedziałam ze to się trzeba aż tak t

Stwierdzam jedno:aby zdecydowac sie na przyszlosc z turkiem naprawde nalezy go najpierw dobrze poznac.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie przyczyny bulimii, jak przypuszczam, są bardzo złożone. nie mam zupełnie siły no i teraz dopiero dopadło mnie jakieś przygnębienie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
groblewska@olinkowy-og rodek.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co z koronkami/ [link widoczny dla zalogowanych] Foremniak jest typewm wrednej suki
Nie mogę jej namierzyć, nie wie ktoś gdzie teraz pracuje? czy ta operacja byla niepotrzebna ?PROSZE NIECH KTOS MI Z WAS POWIE JAK TO JEST O witaj Dianakarina ja dziś 6 dzień zaraz lecę ćwiczyć choć nie wiem czy dobrze to robię Widzę że mamy podobnie ja 160cm waga się wacha zależy ile wody piję i co jem średni 57-59 ja tam już na wagę nie patrzę tylko na cm też mi został wałeczek po ciąży i ni huhu nie da się go pozbyć. najlepiej bedzie brzmiec Etienette WIśniewska kesya książkowo w okresie głodówki ok 25 mimut [link widoczny dla zalogowanych]
pare lat temu brałam meridie (po 1 op. zakażenie ma bardzo niskie stężenie więc na pewno jest szansa, a może to pomyłka? Moja droga ja własnie jestem p-o wycięciu torbiela 75 mm, ogromny a mało tego nie odczuwałam żadnych bóli do pewnego poranka. Umawiają kilka osób na jeden termin i fryzjerki co chwilę odchodzą od ciebie ogólnie to czujesz się jakbyś tam się pojawiła przez przypadek bo wszyscy mają cię w d.... Mi niestety nie wystarczyl rok na poslugiwanie sie jezykiem bez wiekszych problemow i tak, aby czuc sie na silach zeby szukac prace. jeśli chodzi o zabytki, to chyba wiem wszystko co mozliwe - pasjonowałam się tym kiedyś, liceum francuskie i te sprawy... Acha.
[link widoczny dla zalogowanych]
Agnes 1984
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio takie bydle spacerowało po firanie w pokoju ,dzięki bogu że maż zauważył i go zabił najgorsze jest to ,że ich nie da się ubić tak strzaskując tylko trzeba zgnieść
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaproponowal spotkanie - po 1,5 roku.

Kupiłam wenflon za 3 zyla z groszami i kolczyk za ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
i juz nam rosnie kolejna k**ewka....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
odpisalam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja to bym nawet bala sie go zabic i pewnie zemdlalabym gdyby byl na mnie [link widoczny dla zalogowanych] moj facet jest koszykarzem \cialo jakich malo\ - tez mam przy nim kompleksy kochana - damy rade
Ja też się zdziwiłam że tak akurat udało mi się wskoczyć w wyższy cennik..no ale ...to i tak mają jeszcze tanio..mam nadzieję że nikt z kliniki nie podczytuje tego forum i ceny nie pójdą diametrialnie w górę Torbiel zniknęla(ale zaznaczam byla malutka).Teraz jednak po upływie kilku miesiecy podejrzewam ze znów sie robi poniewaz zaczynam miec duze problemy z cerą(tak jak zreszta poprzednio).Z tymi cystami jest tak niestety ze jak sie zcaynają robić(jak ktos ma takie ,, skłonnosci,, to bedą sie pojawiac juz do końca czynnosci jajników.Pozdrawiam. od stopnia deformacji zależy, ile będzie trwał zabieg, raczej niewiele jest przeciwwskazań do jego wykonania. no to smiaalutko -lec do sklepu i bierz co potrzebne - prawo i tak mozesz olac 2000 kcal), co przywraca komórkom wrażliwość na insulinę (ustępowanie wszystkich chorób należących do zespołu X-normalizacja nadciśnienia i poziomu cholesterolu i HDL, cofanie się cukrzycy, choroby wieńcowej). [link widoczny dla zalogowanych]
milk i sugar - what is love Polecam studio Babicz na borsuczej - choć cholernie drogo, ale można zadzwonić dodadzą do bazy i będzie się królikiem,choć byłam tak, moje znajome i super ścięte! własnego wyglądu, a jeden jedyny problem, jedna jedyna wada, która uniemożliwia normalne życie, tego się trzymajmy. A przy tym ceny są naprawdę niewysokie jak na Kraków polecam! juz sama nazwa joga cie odzuca? P.S. [link widoczny dla zalogowanych] Pump it up
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pa pa
[link widoczny dla zalogowanych]

powodzenia!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
mam założone 3 szwy, ale zabieg nie bolał.. mocno trzymam kciuki
[link widoczny dla zalogowanych]
po 30 ona - Twoj opis faceta po 40 to znowu opis charakteru - tacy sami bywaja 20-30 latkowie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam, Jesli o mnie chodzi dretwieja mi obie rece pol dloni od palca serdecznego do malego palca, trace czucie sile i niczego nie umiem utrzymac w dloniach, odretwienie jest ciagle dzien i noc 24h. [link widoczny dla zalogowanych] pod rzad 2 razy kopenhaska i za pierwszym schudlam 6 kg.
mam wyksztalcenie i swietnie znam angielski. poza tym jej twarz nie pasuje do reszty ciala, ktora nie powiem, jest zgrabna ale pasuje do dziewczyny starszej i...ladniejszej, a jablczynska miss swiata nie jest. Nadziejko ja we wtorek jadę nad morze, zarzygam caly bałtyk, moja mama mnie pocieszyła że ze mną wymiotowała pół roku, Kiedy masz zabieg hepp? Postaram się pomóc i nie zawieżć żadnej klientki. [link widoczny dla zalogowanych]
nie wstydzę się ---> dobre prosze o pomoc mieszkam w duisburgu mam wlasna firme ale nie jestem ubezpieczony jest teraz ze mna kobieta ktora jest w ciazy gdzie sie ubezpieczyc by ona mogla z tego korzystac albo moze ktos zna namiar na ginekologa w duisburgu ktory by mi powiedzial co i jak mam zrobic prosze pomozcie Niestety to przestało wystarczać i trzy lata temu wylądowałam w szpytalu z nieludzkim, obezwładniającym, paralizującym bólem. A z facetow: To jest salon na Wełnowcu, ul. Ponadto ludzie spożywający pikantne dania, zużywają więcej kalorii. ' Posłuchałam.
Mój Turek Sinan będzie w moim sercu na zawsze pomimo tego, że wyszlam teraz za Polaka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na potwierdzenie tych wypowiedzi zapraszam na forum ajentów tej sieci
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam ja też mam ten problem mieszkam 2 rok w nowo postawionym domku,i od września 2008 roku zaczły wychodzić pajaki są to kątniki na początku jak się wprowadziliśmy do domu to mieszkała znami nasza kicia i pająków nie było.Ale w czerwcu kicia poszła to moich rodziców i sobie tam zamieszkała.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dlaczego jest taka rotacja?
Bardzo przyjazny salon fryzjerski, profesjonalni styliści, którzy potrafią wysłuchać ale i rozsądnie doradzić.
[link widoczny dla zalogowanych]

Wczoraj jeszcze zakupilam biala herbatke i zrobilam test nitka na nieswiezy oddech oczywiscie pozytalam o piaskowaniu i kieszonce dziaslowej i o zgrozo dowiedzialam sie ze zle czyscilam przestrzenie miedzyzebowe a w przypadku zapalenia dziasel to jest szczegolnie istotne [link widoczny dla zalogowanych] Raczej niespecjalnie.
Wkurza mnie potwornie ten kult chudosci - w koncu czy to takie wazne? Jednak tablteki mają też ujemne skutki - czasem po odstawieniu tabletek przez jakiś czas nie pojawia się miesiączka, bo organizm za długo był przyzwyczajony do sztucznego wspomagania i musi znowu zacząć sam pracować. ech tyle już kasy wydałam w róznych sklepach na ciuchy które się rozwaliły, mam tego dość.... ?????? dobrze ze tu gdzie mieszkam pajaki sa male i pojawiaja sie sporadycznie a komarow nie ma prawie wcale. [link widoczny dla zalogowanych]
Cieniowanie włosa ma na celu optyczne poprawienie wyglądu fryzury szczególnie u osób z mała ich ilością, a nie koszenie ich u nasady...Efekt końcowy, mniej włosów, które w ogóle się nie układają, sa wyszarpane i brzydkie, tragedia... wymień swoje wady - ja nie mam wad - każdy ma jakieś wady - ja jestem wyjątkiem - gafa (wady lekkie, tj. wiecie co po waszych opowiesciach mam wrazenie ze cos lazi po mnie,nienawidze pajakow,zawsze mialam problem np. Brałam przez 5 dni Lutcinę 50 (dzisiaj ostatni dzień). Santana pisała, ze boli ją głowa i poszła spać. Nie cierpię pic na siłe, mdli mnie wtedy. po tym jak miałam dostać @ test pozytywny kupa szczęścia
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.33aferysie.fora.pl Strona Gwna -> zbiorki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin